2010. július 28., szerda

Díjak





Kettőt egyszerre. :)
Köszönöm szépen Nikának. :)







Teendők a díjjal/díjakkal:


Szimpatikus Blog:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte!
2. A logót ki kell tennem a blogomba!
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam!
4. Írni kell magadról 7 dolgot!
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak!
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Kiváló Szerkesztő Díj:

1. Meg kell köszönni
2. A logót ki kell tenni a blogomba.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk

7 dolog magamról:

- Van három testvérem.
- Nagyon sokféle zenét meghallgatok :)
- Kíváncsi vagyok :P
- Ha rám jön, akkor nagyon hisztis tudok lenni xD
- 17 éves leszek október 19-én.:)
- Terveim vannak(bár kinek nincsenek :P)
- Ki szeretnék menni külföldre :D


Nos, mivel megkaptam ezeket a díjakat, csak a másik blogomra, itt megtaláljátok a Kiváló szerkesztő díj embereit.

A Szimpatikus Blog díj emberei pedig a következők. :)


Elle.Pro
Elle.Pro
Nilla
Melody
Kemra
nyc_girl
Bunny

Még egyszer köszönöm. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése