2010. november 19., péntek

A résszel kapcsolatban! :)

Sziasztok!

Nem rossz hírrel jöttem. :) Mint, ahogy a cím is mutatja, a fejezettel kapcsolatban szólnék néhány szót. :D Késni fog, és szerintem ez nem rossz hír, mivelhogy extra hosszú résszel jövök majd. :D A friss időpontját is megváltoztatom. Nem november 27-én jön, hanem később. Talán szerdára(dec 1.) már felteszem a részt.:) De, ha mégis sikerül úgy elkészülnöm vele, jövő hét szombatra, akkor hozom akkor. :D
Csak ennyit szerettem volna mondani. Remélem, valaki örül neki.:)

Puszi

1 megjegyzés:

Carolin írta...

Szia!
Én nem örülök,hogy késni fog a fejezet. :(
De annak nagyon is ürülök,hogy extra nagy fejezet lesz.Remélem minden jó lesz a történetben és végre kiderül,hogy ki a tutkos hódoló.
Sies a fejezettel.
pussy

Megjegyzés küldése